Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

  • Oslo, Oslo, Norwegia
  • Bergen, Vestland, Norwegia
  • Jessheim, Akershus, Norwegia
  • Stavanger, Rogaland, Norwegia
  • Kristiansand, Agder, Norwegia
  • Ålesund, Møre og Romsdal, Norwegia
  • Trondheim, Trøndelag, Norwegia
  • Brønnøysund, Nordland, Norwegia
  • Mo i Rana, Nordland, Norwegia
  • Bodø, Nordland, Norwegia
  • Sandnes, Rogaland, Norwegia
  • Fredrikstad, Østfold, Norwegia
  • Drammen, Buskerud, Norwegia

1 NOK

Czytali temat:
Uokboy . (8724 niezalogowanych)
17146 Postów

(jasta102)
Maniak
wrzuć sobie np do google
lepsze na tył
www.oponeo.pl/artykul/lepsze-opony-na-tyl
Trzeba w tym miejscu zaznaczyć, że montowanie lepszych opon na osi napędowej ma wiele zalet: łatwiejsze ruszanie i szybsze rozpędzanie się na śliskiej nawierzchni, czy w wielu sytuacjach krótsza droga hamowania. Sęk w tym, że tak dzieje się prawie wyłącznie na prostym odcinku drogi o jednakowym stanie nawierzchni, względnie przy jeździe ze stałą prędkością i w czasie manewrowania na parkingu.
Ekspert z Goodyear radzi Nowe opony na tył!

Zupełnie inaczej kiedy musimy przyśpieszyć albo zwolnić w zakręcie, zmienić tor jazdy, wykonać nagły manewr omijania, czy utrzymać prosty kierunek na niejednakowo ośnieżonym albo zamarzniętym odcinku drogi. A przecież to właśnie w takich trudnych sytuacjach najłatwiej stracić kontrolę nad pojazdem, który wówczas zaskakująco łatwo "kręci piruety".

Ze względu na bezpieczeństwo nie ma wątpliwości – lepsze opony zakładamy na tył, niezależnie od rodzaju napędu (także w autach z napędem na cztery koła). Wiodący producenci ogumienia tacy jak Bridgestone czy Michelin już od dłuższego czasu starają się uświadomić opinię publiczną w tym jakże ważnym temacie. Podobne stanowisko mają automobilkluby, np. niemiecki ADAC. Postanowiłem sprawdzić to w bezpiecznych warunkach aby rozwiać wszelkie wątpliwoś

głupy polskie zapamiętajcie raz na zawsze
lepsze opony zawsze na tył
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
36 Postów
Lucjan Lucjan
(trader47)
Nowicjusz
Justa100 Widzę ze bardziej niż o poradę chodziło Ci o udowodnienie mojej niekompetencji.
Jakbyś nie założył tą parę zużytych opon to znajdziesz się w takiej sytuacji drogowej, która Ci o tym przypomni. Gdybyś nie starał się udowodnić z góry założonej przez siebie tezy, zauważyłbyś że poradziłem Ci mimo wszystko jako najlepsze rozwiązanie dokupienie drugiej pary lepszych opon.
Pozdrawiam
Proszę nie zaśmiecać tematu.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
17146 Postów

(jasta102)
Maniak
Yatsek napisał:
Gabriel napisał:

A od 15 - Listopada jest OBOWIĄZEK używania opon zimowych ... !
Dlatego też , żaden Legalny sprzedawca , nie odda auta kupującemu , bez zimówek !!!.

OD 15 -LISTOPADA jest Prawny Obowiązek Używania Opon ZIMOWYCH .
Nigdzie nie ma napisane iż jest obowiązek używania "KOLCÓW" ... !!! .
Kolce są jedynie zalecane w Niektórych rejonach Norwegi I TYLE ...!!! .
---
NIE wprowadzaj w błąd Szarego Polskiego Aliensa ...

jak zwykle wszyscy pierdolicie farmazony.... wystarczy sprawdzic u zrodla...

w norweskim prawie zimowki nie sa obowiazkiem... sa tyko zalecane....
Det er ingen frister knyttet til bruken av piggfrie vinterdekk.
te daty dotycza przyzwolenia kiedy opony z kolcami moga byc uzywane!!!!

Piggdekk er ikke tillatt
Fra og med første mandag etter 2. påskedag
Til og med 31. oktober
I Nordland, Troms og Finnmark gjelder reglene fra og med 1. mai til og med 15. oktober.

Det er ingen frister knyttet til bruken av piggfrie vinterdekk.

Du kan bruke piggdekk og kjetting utenom disse datoene dersom føret krever det


oczywiscie w norwegii opony zimoiwe sa zalecane... kierowca sam moze zdecydowac jakie opony nalezy zalozyc tak aby jego auto bylo w jak najwiekszym stoponiu przyczepne do podloza, niemniej jednak zimowki nie sa obowiazkiem!!!! ergo: jesli nie pada snieg, jest temperatura na plusie nawet w styczniu to posiadajac odpowiednia glebokosc bieznika mozesz jezdzic i na letnich...

end of story...

www.vegvesen.no/Kjoretoy/Sesongbehov/Dekk+og+kjettinger

przecież nigdzie nie pisałem, że zimówki są obowiązkowe
napisałem, że dalej można sobie jeździć
nie wszyscy jeszcze pomieniali opony
w Rogalandzie jeszcze ma padać i być ciepło
a lepiej palec do ukropu wsadzić
niż na zimówkach i kolcach w deszczu jeździć

na złość brodatemu głupiatemu napisałem jedynie, że od 15 listopada to można jeździć na kolcach
napisałem również że rdzenni tłumaczyli mi, że na kolcach mogę jeździć jeśli warunki pogodowe mnie zmuszą
to niby kiedy pierdoliłem?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
17146 Postów

(jasta102)
Maniak
trader47 napisał:
Justa100 Widzę ze bardziej niż o poradę chodziło Ci o udowodnienie mojej niekompetencji.
Jakbyś nie założył tą parę zużytych opon to znajdziesz się w takiej sytuacji drogowej, która Ci o tym przypomni. Gdybyś nie starał się udowodnić z góry założonej przez siebie tezy, zauważyłbyś że poradziłem Ci mimo wszystko jako najlepsze rozwiązanie dokupienie drugiej pary lepszych opon.
Pozdrawiam
Proszę nie zaśmiecać tematu.

idź może gdzieś podoradzaj komuś jak bigos upitrasić
a opony zostaw w spokoju, bo ktoś się może przejechać
PS
kompetencje co oczywiste zostały chyba udowodnione
pierwszy lepszy polski głup krzyczy, że lepsze na przód
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
1235 Postów
robert taki
(gargamello)
Maniak
zawsze opony z lepszym bieznikiem zakladamy na tylna os,jezeli naped jest na przod...
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
5815 Postów
pati muzia
(patim)
Maniak
oj jasiu jasiu , jak kierowca do dupy to i zimowki nie pomoga
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj


Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok